Zbierane przez nas dane osobowe wykorzystujemy jedynie do realizacji umowy, czyli wysłania zamówienia oraz - jeśli wyrazicie Państwo na to zgodę - w celu informowania Państwa o nowych produktach oraz promocjach oferowanych przez sklep meblix24.pl. W każdym momencie macie Państwo możliwość wglądu w swoje dane i ich modyfikację.
Danych osobowych nie udostępniamy innym podmiotom. Nie przekazujemy ich nikomu innemu i nikt poza nami nie ma w nie wglądu.
Jakie dane zbiera sklep internetowy w sposób automatyczny podczas korzystania z Witryny?
Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Pliki cookies wykorzystywane są przez sklep internetowy w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Państwu interesujących informacji oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Państwa zakupów.
Pliki cookies wykorzystywane przez sklep internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny. W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie.
Oprogramowanie sklepu zapisuje informacje w plikach cookies dotyczących obszarów: Cookie dotyczące sklepu :
- informacje na temat sesji,
- ostatnio oglądane produkty,
- oddanie głosu w ankiecie.
Cookie dotyczące panelu administracyjnego:
- informacje na temat sesji,
- możliwość przeglądania przez administratora sklepu podczas jego wyłączenia dla klientów,
- podgląd stylów graficznych,
- integracja z allegro - kontrola pobierania kategorii.